شناسهٔ خبر: 28333424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

راه‌اندازی دفاتر آستان قدس در استان‌ها یک منشور جهادی است

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: راه‌اندازی دفاتر آستان قدس در استان‌ها یک منشور جهادی است و خروجی این منشور یک رخداد بزرگ فرهنگی و معنوی است.

صاحب‌خبر -

راه‌اندازی دفاتر آستان قدس در استان‌ها یک منشور جهادی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسن موحد، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه امروز، 3 مهرماه در همایش مهر تحصیلی آستان قدس رضوی در کرمانشاه رویکرد آستان قدس رضوی را فرهنگی دانست و گفت: راه‌اندازی دفاتر آستان قدس در استان‌ها منشور جهادی است و خروجی این منشور جهای یک رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی است.
وی افزود: با افتتاح و راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها بستر رشد و توسعه در زمینه‌های مختلفی از جمله فرهنگی فراهم می‌شود.
موحد اظهار کرد: همزمان با تأسیس نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه 800 خادمیار ثبت‌نام و طی گزینش و آموزش ملبس به لباس خادمیاری شدند.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: در 40 عرصه موضوعی و تخصصی دفتر آستان قدس کار جهادی انجام می‌دهد و طرح مهر تحصیلی یکی از آن عرصه‌هاست.
وی گفت: در راستای اقدامات یاد شده امسال برای دومین سال متوالی 4 هزار و 800 بسته در قالب هدایا به منظور اهدا به دانش‌آموزان مناطق محروم و خانواده زندانیان در نظر گرفته شده است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس اظهار کرد: برپایی اردوهای جهادی در حوزه فنی و مهندسی با بیش از 10 هزار نفر روز و برگزاری اردوهای سلامت و تقسیم وقف و نذورات بین نیازمندان از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه است.
انتهای پیام

نظر شما