شناسهٔ خبر: 28332863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی:

به ازای هر میز مدیریتی در کشور ۷۴ شهید تقدیم انقلاب شده است

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه در کشور بیش از ۳ هزار میز مدیریتی داریم گفت: به ازای هر میز مدیریتی در کشور ۷۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس انلاین،  سردار حسینعلی یوسف علیزاده در همایش بصیرتی مدافعان عاشورایی شهرستان بردسکن  که با شرکت بیش از ۲ هزار نفر از  بسیجیان و  مسئولان در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت:  انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و ایثارگری های همه مجاهدان است. وی افزود: انقلاب اسلامی با سختی ها تولد یافته و با تحریم ها و جنگ و سختی ها رشد پیدا کرده از هیچ گونه تحریم و سختی هراسی ندارد و   بسیج در تمام عرصه ها مقاوم و به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی فعال است و دشمن از روز اول مخالف بسیج و انقلاب اسلامی بوده و هر کاری را توانسته اند انجام داده اند.

سردار یوسف علیزاده  گفت: در این چهل سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام حتی ۴۰ ثانیه هم به بقای نظام راضی نبودند اما به فضل الهی و پشتیبانی این ملت امروز نظام به بلوغ رسیده و همین مزید برعلت شده تا دشمنان را به استیصال بکشاند. وی با بیان اینکه تمام عربده‌کشی‌ها دشمن از روی عجز و ناتوانی در برابر نظام اسلامی است، افزود: جبهه استکبار در این مدت از هیچ حربه و توطئه‌ای فروگذار نبوده و تنها تیر در کمان خود را فشار اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی می‌داند که با یاری رزمندگان اسلام و پشتیبانی ملت همیشه درصحنه ایران این تیر هم به‌مانند گذشته به سنگ خواهد خورد.

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد:  شعار مرگ بر امریکا  ۴۰ سال است  در ایران اسلامی به عنوان یک شعار راهبردی تبدیل شده است   و حتی این شعار در خود امریکا نیز  برعلیه سران امریگا گفته می شود.   وی اظهارداشت:  در این مدت آمریکائی‌ها هر میزان در این منطقه هزینه کردند حاصلی جز شکست برای آنها  نداشته و جمهوری اسلامی نیز هر فعالیتی اعم از عرصه ملی و بین‌المللی، را که آغاز کرده به نتیجه مطلوبی رسانده است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، راه بقا و استمرار انقلاب و نظام را در حضور مردم واقتدار  ولی‌فقیه جامعه عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور باید سیاست‌ها و راهبردهای رهبری را اجرا کنند، زیرا مسئولی که اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه نداشته باشد، مسئولیتش نامشروع است.   وی  عنوان کرد: همانطور که در عرصه نظامی قدرت اول منطقه هستیم باید در عرصه اقتصادی هم جایگاه خود را قدرت ببخشیم و در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنیم و پیمودن این راه جز با کار و تلاش بی وقفه و تکریم کارگر و کالای ایرانی و جهاد اقتصادی میسر نخواهد بود.   وی اظهارداشت:   دولتمردان  و مسئولان مقابله با جنگ اقتصادی  باید به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت  اعمال کنند که صف مجاهدان اقتصادی  در مقابل دشمنان را سازماندهی  کنند.   وی بخش اعظم  گرانی ها را  در کشور  سوء مدیریت   دانست  و گفت:  درحوزه اقتصاد  این توان  را داریم که  جلوی دخالت های  دشمنان  را بگیریم.   وی افزود: امروز رفاه طلبی  و امید بستن به دشمن با منطق حسینی و شهدا  سازگارنیست. معاون سابق بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این موضوع که باید روی پای خود ایستاده و اقتصاد مقاومتی را مبنای زندگی قرار بدهیم تا بتوان در برابر دشمن ایستاد، اظهار داشت: آحاد مردم و مسؤولین باید چشمشان به دست‌های داخلی بوده نه دلارهای بیرونی و این‌گونه می‌توان راه و مسیر شهدا را طی کرد. سردار یوسف علیزاده  از آمادگی و حمایت بسیج  از دولت  برای عبور از مشکلات اقتصادی اعلام کرد و گفت:  باید همه تلاش کنیم که درصف جهاد باشیم و یاران عاشورایی خود را حفظ کنیم.   وی گفت:  گنج ملت  ایران  درعصر حاضر جنگ دفاع مقدس است  و تا زندگی باقیست  جهاد هم همچنان باقی است.   مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی  گفت:  امروز دشمن مثل مار زخمی است و از هر فرصت  استفاده می کند تا ضربه ای را وارد کند  و برماست که دراین حوزه هوشیار و با بصیرت  باشیم تا دشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.   سردار یوسف علیزاده  عنوان کرد: همه طرح های دشمنان را تاکنون باطل  و خواب های آنها آشفته کرده ایم  چرا که امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و امنیتی قدرتمند و جز امن ترین  کشورهای دنیا است.   وی به ترقه بازی هایی که در چند روز گذشته در رژه ۳۱ شهریور در اهواز رخ داد اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه ریشه این گروهک تروریستی مورد شناسایی و دستگیر شدند و به حول قوه الهی تاکنون  طرح ریزی هزار مورد  عملیات خرابکارانه  دشمنان  در نطفه خفه  و عوامل آن دستگیر شده اند.   وی افزود:  امروز ایران اسلامی این توان را دارد  تا شعاع ۲ هزار کیلومتری که دشمنان پایگاه داشته باشند  حرکات آنها را زیر ذره بین قرار دهد و اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان شکنی را دریافت خواهند کرد.

وی گفت:  سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و کافی است که  مقام معظم رهبری لب تر کنند سپاه و بسیج دشمنان را سرجای خود  خواهند نشاند.   درابتدای این همایش سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه بردسکن به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت:  دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون  ۳ جنگ را برما تحمیل کرده اند که  علی رغم همه کمبودها و نداشتن تجهیزات  دشمنان با شکست مواجه شده اند. وی عنوان کرد: حضور در  صحنه  مردم  باعث شده است که  دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکنند و امروز هم  دشمنان در جنگ اقتصادی  می خواهند مردم در فشار  قرار دهند که با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی  مشکلات اقتصادی  قابل حل است و ترفندهای دشمنان نیز دراین جنگ نقش برآب خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما