شناسهٔ خبر: 28332067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ما هم مدعی صعودیم

میثاقیان: لذت حمایت تماشاگر خرمشهر را چشیدیم

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: با توجه به رای کمیته انضباطی و بازی ای که برگزار نشد، بالاخره برای اولین بار لذت حمایت تماشاگرانمان را چشیدیم.

صاحب‌خبر -

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پس از بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با فجرسپاسی که تیم بسیار با قدمت و با ریشه‌ای است سخت بود اما بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند و سه امتیاز را از آن خود کردند. تیم کارون امسال تازه به دسته اول آمده و به نوعی اول کارش است. ما به واسطه مدیریت این باشگاه تمام تلاش مان این است که جزو تیم‌های مدعی باشیم و شور و شعف مردم را در این منطقه پشت سر خود داشته باشیم.


وی افزود: رای محرومیت از تماشاگر در بازی با پرسپولیس پاکدشت و حاضر نشدن سیاه‌جامگان باعث شده بود تا قبل از این بازی لذت تشویق هواداران‌مان را در خانه حس نکرده باشیم هر چند که البته در این بازی می‌شد تعداد هوادار بیشتری برای حمایت به استادیوم بیاید و انشاالله بازی به بازی ما ورزشگاه خرمشهر را پرتر ببینیم.


سرمربی کارون اروند خرمشهر با تاکید بر اینکه تیمش یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ‌برتر خواهد بود، تاکید کرد: برای کاری به جز این به خرمشهر نیامدم اگر چه امسال 12 تیم مدعی صعود هستند اما همانطور که گفته‌ام ما آرام آرام به سمت صدر حرکت می‌کنیم و انشاالله از هفته هفتم یا هشتم که بازی‌ها قدری منظم‌تر شود تیم ما منسجم‌تر شده و چهره متفاوتی را از کارون اروند خرمشهر خواهید دید. تیم بدون باخت به پیش می‌رود و انشاالله با ادامه همین روند و کسب پیروزی‌های موثر دل مردم خرمشهر را با صعود شاد خواهیم کرد.


وی افزود: انشاالله به لیگ‌برتر می‌آییم. خرمشهر مثل آبادان و اهواز جوی فوتبالی دارد ولی باید خیلی باهوش عمل کنیم چون به نظر می‌رسد که روزهای سختی در پیش داریم. تیم قوی‌ای داریم و در هر پستی دو سه بازیکن خیلی خوب جذب کرده‌ایم چون در لیگ یک مصدومیت به خاطر کیفیت بد زمین‌ها زیاد است و باید بازیکن زیاد داشته باشید.


میثاقیان در خاتمه تصریح کرد: باشگاه ما خداوکیلی تا الان مشکل مالی نداشته است. الان خوب هستیم و انشاالله بتوانیم همین شرایط خوب را هم حفظ کنیم.

نظر شما