شناسهٔ خبر: 28331957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

رامون سانچز پیزخوان در تدارک یک نقشه شوم برای مرد برتر جهان و دوستانش!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | رئال مادرید در هفته ششم لالیگا اسپانیا راس ساعت 23:30 در خانه سویا به میدان خواهد رفت تا بتواند از بهترین فرصت بوجود آمده برای بازپسگیری رتبه صدر جدول از بارسلونا استفاده کند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - پیروزی ارزشمند رئال مادرید در هفته پنجم رقابت های لالیگا برابر اسپانیول سرسخت باعث شد تا غفلت شاگردانش ارنستو والورده دو تیم همیشه مدعی و رقیب را در با امتیازی مساوی در کورس تصاحب عنوان صدرنشینی، کارشان را به اوج جذابیت و حساسیت برساند، تقابلی که حالا بواسطه  تفاضل گل بیشتر باعث شده است آبی و اناری ها در صدر جدول قرار بگیرند.

 

خولن لوپتگی حالا دیگر مورد اعتماد تمام سکو های برنابئو است، چرا که او توانست بر خلاف جو منفی حاکم بر باشگاه، توانایی های خود را خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت به اثبات برساند تا با حمایت گسترده سفید های مادریدی، او  بتواند قدرتمندانه تر در رقابت های لالیگا و البته لیگ قهرمانان اروپا گام بردارد.

 

رئال مادرید و سویا
رئال مادرید و سویا

 

جو اردوی رئال مادرید شدیدا تحت تاثیر مراسم THE BEST 2018 است، لوکا مودریچ مرد سال جهان فوتبال حالا احساس مسئولیت بیشتری در ترکیب تیم خود دارد، انتظارات هم از او بالاست! او باید بتواند خلاء کریستیانو رونالدو را پر کند، چرا که او دیگر رسما به عنوان سوپر استار بزرگ رئال مادرید شناخته می شود.

 

از طرفی دیگر تیبو کورتوا نیز در چالشی سخت قرار گرفته است! برترین دروازه بان جهان پیراهن رئال مادرید را بر تن دارد و عملا این ماجرا کار لوپتگی و خود بازیکنان را سخت و سخت تر می کند، شاید در زاویه بیرونی این ماجرا احساس خوشآیندی وجود داشته باشد، اما بی شک رئال مادرید با ابرستارگانی که در برج لندن از تیم خود به دنیا معرفی کرد انتظارات را تا حد زیادی از خود بالا برد.

 

رئال مادرید و سویا
رئال مادرید و سویا

 

تقابل دو تیم ریشه دارد  لالیگا در یک دهه اخیر اغلبا با پیروزی های پی در پی رئال مادرید همراه بوده است، 16 پیروزی برای لوس بلانکوس و 5 پیروزی برای سویا و 1 تساوی حاصل نبرد های این دو تیم همیشه رقیب بوده است! پابلو ماچین به هیچ عنوان دوست ندارد در رامون سانچز پیزخوان زانو بزند، اما لوپتگی بی رحم تر از آن است که بخواهد فرصت صدرنشینی را در چنین شب حساسی از دست بدهد!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما