شناسهٔ خبر: 28330772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان| مردم نیازمند خدمت و تدبیر درست هستند

R41405/P1361/S6,75/CT11

مدیرکل اموراستان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه خدمت به مردم در حد حرف باقی مانده، گفت: رکن مهم ارزش‌های دینی، خدمت به مردم است و اگر کم بگذاریم، فردای قیامت باید به ۴۰ میلیون جامعه هدف پاسخگو باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، قائم موهبتی، امروز در آیین معرفی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: از بزرگ‌ترین نهادهای اجتماعی کشور، سازمان تأمین اجتماعی است و روزانه بخش زیادی از مردم ایران از این سازمان خدمات می‌گیرند.

وی گفت: نکته مهم در این سازمان، خدمت به مردم است که بیشتر در حد زبان و تابلو و حرف باقی‌مانده و در عمل کوتاهی شده و همین نارضایتی ایجاد کرده است.

موهبتی بیان کرد: هدف و ثمره قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و دوران دفاع مقدس، صیانت از ارزش‌های دینی و رکن مهم ارزش‌های دینی خدمت به مردم در مقام عمل است نه بیان و اگر قرار باشد عمل نداشته باشیم درود بر کسی که شعار خدمت را هم بر زبان نیاورد که نمک بر زخم پاشیدن است.

وی اعلام کرد: خانواده تأمین اجتماعی به خدمت درست نیاز دارند و خدمت درست یعنی تدبیر درست و انجام کارهایی که به صلاح مردم باشد نه موقعیت مدیر و باید امانت‌دار مردم بود.

موهبتی افزود: تدبیر نادرست، اجرای نادرست، پیگیری نادرست و نداشتن حسن خلق در تأمین اجتماعی جایز نیست درحالی‌که مردم ما محتاج خدمت درست هستند و نباید کار آن‌ها به تأخیر افتاده شود.

مدیرکل اموراستان‌های سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد: خدمات مهمی تأمین اجتماعی به‌طور غیر الکترونیکی طراحی کرده که مردم از وجود آن‌ها بی‌اطلاع‌اند و باید اطلاع‌رسانی شود تا کار مردم راحت‌تر انجام شود.

موهبتی تأکید کرد: ما تعهد داده‌ایم و اگر کم بگذاریم باید به 40 میلیون جامعه هدف پاسخگو باشیم و مردم نباید بی‌دلیل برای امور اداری معطل شوند.

42 میلیون نفر عضو سازمان تأمین اجتماعی هستند

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان تأمین اجتماعی هم گفت: این سازمان به دور از نگاه‌های سیاسی، حزبی، قومی و قبیله‌ای برای انجام وظیفه کاملاً حرفه‌ای و تخصصی خود گام برمی‌دارد.

عبدالرحمن تاج‌الدین افزود: امروز افتخار که بیش از نیمی شامل 42 میلیون نفر را مخاطب خود و هرماه بیش از 7 هزار میلیارد تومان پول پرداخت می‌کند و اگر نبود همراهی جامعه کارفرمایی در این دوران، این مهم میسر نمی‌شد.

وی بیان کرد: به منظور شفاف‌سازی عملکرد سازمان قرار شده تا از این پس همه دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها روی پایگاه اینترنتی سازمان قرارگیرد تا همه چیز شفاف شود و سعی کردیم فضایی فراهم کنیم تا جامعه کارفرمایی خود را صاحب تمام‌عیار سازمان بداند.

تاج‌الدین مطرح کرد: امروز شرمنده جامعه کارگری و مستری بگیر تأمین اجتماعی هستیم که نتوانسته‌ایم مطابقشان و منزلت آن‌ها ادای وظیفه کنیم و باید نسبت به افزایش مطابق تورم اقدام تا بتوانیم بخشی از فاصله ایجادشده را جبران کنیم.

وی اعلام کرد: امروز افتخار می‌کنیم که برای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی به جامعه گام برداشته‌ایم، هرچند مقدار درآمد در استان به نسبت هزینه‌های پرداختی منفی است.

انتهای پیام/ن

نظر شما