شناسهٔ خبر: 28330711 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زورگیر تهرانپارس دستگیر شد

سرهنگ عسگری‌نیا گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، یک زورگیر که با سلاح سرد از شهروندان سرقت می کرد، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید عسگری‌نیا به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده شرق تهران در خصوص زورگیری های یک سارق مسلح به سلاح سرد، تیمی از ماموران وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که مردی درشت اندام با سلاح سرد، در ساعات پایانی روز در خیابان پرسه زده و از شهروندان زورگیری می کند.

وی افزود: با به دست آمدن مشخصات چهره و ظاهر این متهم، تعقیب و مراقبت های پلیسی محسوس و نامحسوس انجام گرفت تا این که در نهایت شب گذشته ماموران موفق به شناسایی این سارق شدند.

کلانتر محله تهرانپارس، تصریح کرد: ماموران، به محض شناسایی متهم، او را در یک عملیات ضربتی در حالی که سعی داشت با سلاح سرد به ماموران حمله کند، دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ عسگری نیا، بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای بازجویی های بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما