شناسهٔ خبر: 28330082 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

دکتر مقدم فر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد:

دفاع مقدس؛ سرمایه‌ای ارزشمند برای تقویت ارزش‌ها و ولایت‌مداری/ دانشگاه آزاد امروز مجری منویات مقام معظم رهبری است

رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفاع مقدس سرمایه ای ارزشمند برای تداوم پیشرفت، تقویت ارزش ها و ولایت مداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمیدرضا مقدم فر رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس صرف نظر از تکریم و قدرشناسی دارای دو فایده مهم و اساسی است.

وی یادآوری دفاع مقدس را سرمایه ای ارزشمند برای تداوم پیشرفت، زنده نگه داشتن روحیه مقاومت، تقویت ارزش ها و ولایت مداری دانست و افزود: دشمن به دنبال تحریف و تخریب ابعاد مختلف دفاع مقدس است و ما باید هوشیارانه در این زمینه عمل کنیم.

دکتر مقدم فر با تأکید بر حفظ واقعیت های دوران جنگ، اظهار داشت: باید از دفاع مقدس الگوهای مدیریت جهادی، چگونه زیستن، رفتار کردن، ایثار و شهادت و ... را استخراج کنیم و براساس همان الگوها مشکلات کشور را برطرف کنیم.

مشاور فرهنگی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مشکلات فعلی جامعه در قیاس با دوران دفاع مقدس بسیار ناچیز است و ما با تبعیت از الگوهای دفاع مقدس می توانیم کشور را بسازیم.

وی در ادامه یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی را وجود دکتر طهرانچی در مدیریت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز نیازمند الگویی است که در کوتاه ترین زمان ممکن به معنای واقعی متحول شود، تحولی که بر مبنای ارزش ها و مدیریت انقلابی و جهادی صورت گیرد.

دکتر مقدم فر همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت: این اقدام کور بیانگر استیصال و درماندگی دشمن است و ایران مقتدر یکی از امن ترین کشورهاست.

دانشگاه آزاد اسلامی امروز مجری منویات مقام معظم رهبری است

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: جنگ نظامی امروز به جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تغییر چهره داده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امروز مجری منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ایثارگران، استادان، فرهیختگان و دانشجویان این دانشگاه به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پرچمداری فرهنگ، پیشرفت، علم و فناوری هستند.

نظر شما