شناسهٔ خبر: 28329834 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شناورهای استان بوشهر مشمول بیمه اجباری هستند

R41363/P1486/S6,53/CT11

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شناورهای صیادی و تجاری استان بوشهر مشمول بیمه اجباری هستند گفت: خروج شناورها از اسکله‌ها منوط به ارائه بیمه نامه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با تسلیت ایام  محرم و شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی 31 شهریورماه در اهواز از تلاش سربازان گمنام و نیروهای امنیتی در دستگیری تیم‌ تروریستی قدردانی کرد و اظهار داشت: امید می‌رود دربرخورد قاطع با تروریست‌ها ریشه آنان خشکیده شود.

وی با قدردانی از اعضای ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهردر اجرایی شدن 80 درصد مصوبات جلسه قبل گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران در فصل پاییز از هم اکنون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر باید نسبت به حل مشکل پل‌ها، مسیل‌ها و جاده‌ها اقدام کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر افزایش ذخیره امکانات امدادی هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر امکانات لازم که نیاز است از هم اکنون ذخیره کند و از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در ابعاد گوناگون استفاده کند.

گراوند ایمن سازی خطوط آبرسانی شهری و روستایی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: خطوطی که نیاز یه ایمن سازی دارد شناسایی و با همکاری دفتر فنی استانداری مورد توجه قرار بگیرد که اعتبار لازم برای تحقق این مهم تخصیص می‌یابد.

وی تامین کامیون برای حمل نهاده‌های مورد نیاز اراضی پرورش میگو و مرغ‌داری‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: تا زمانی که این  نهاده‌ها حمل نشده ، تعطیلی روز پنج‌شنبه و مرخصی مدیران دستگاه‌های ذیربط تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله شهرداری‌ها برای حمل نهاده‌های یاد شده گفت: کامیون حمل نهاده‌های مورد نیاز اراضی پرورش میگو و مرغ‌داری‌های استان بوشهر با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تامین می‌شود.

گراوند آموزش دانش آموزان برای مقابله با انواع بحران‌ها و حوادث را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تفکیک آب آشامیدنی با آب فضای سبز شهرداری‌های استان بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به قطع انشعاب آب فضای سبز شهرداری‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه شناورهای صیادی و تجاری استان بوشهر مشمول بیمه اجباری هستند افزود: خروج شناورها از اسکله‌ها منوط به ارائه بیمه نامه است.

استاندار بوشهر با اشاره به استقرار 2 بالگرد امدادی در استان بیان کرد: آماده شدن آشیانه بالگردهای امدادی هلال احمر و اورژانس استان بوشهر و محل استقرار تیم‌های امدادی آنان در اولویت برنامه‌های استان قرار داده شود.

انتهای پیام/م

نظر شما