شناسهٔ خبر: 28328860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج بررسی می‌کند؛

تئوری اشتباه تئوریسین معروف/ تغییری که موتور تراکتور را از کار انداخت!

تراکتورسازی با اشتباهی که کادر فنی این تیم در دیدار مقابل پدیده انجام داد، 2 امتیاز را به راحتی از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تراکتورسازان در نخستین بازی خود بعد از جدایی جان توشاک، سرمربی پرآوازه ولزی، در مشهد میهمان پدیده این شهر، صدرنشین و پدیده فصل جاری لیگ برتر بودند که با نمایشی دور از انتظار تنها به یک امتیاز بسنده کردند.

هرچند برخی از بازیکنان تراکتورسازی چون آنتونی استوکس و اشکان دژاگه تک امتیاز این بازی را مهم و ارزشمند جلوه دادند اما 2 امتیاز از دست رفته مهمتر از یک امتیازی بود که بدست آمد چراکه مانع از نزدیک شدن تیم پرستاره به صدر شد.

در این بین، بدون‌شک یکی از مهمترین دلایل ناکامی سرخ‌پوشان در کسب امتیازات کامل این دیدار خارج از خانه چینش اشتباه نفرات ترکیب اصلی بود که در پی آن، تراکتوری‌ها شب آرامی را برای دروازه‌بان و مدافعان حریف رقم زدند. 

در این مسابقه، دانیال اسماعیلی‌فر درحالی به عنوان دفاع راست به بازی گرفته شد که این اتفاق برای نخستین بار در فصل جاری رخ می‌داد و همین دوری این بازیکن از دروازه حریف اصلی‌ترین دلیل بی‌آزاری مهاجمان تراکتور بود.



 

اسماعیلی‌فر با شناختی که جان توشاک از او در دیدارهای دوستانه ترکیه به دست آورده بود، در زمان این مربی همواره نقش هافبک - مهاجم یا همان وینگر را برای این تیم ایفا می‌کرد و ثمره آن گلزنی وی در 3 بازی از 4 بازی اخیر بود.  

در سایه همین تصمیم توشاک، شماره 11 تراکتور  به یکی از ستارگان بی‌بدیل این تیم تبدیل شد و حتی بعد از درخشش وی در بازی با سپاهان و سوپرگلی که وی به ثمر رساند، زمزمه‌هایی نیز مبنی بر دعوت او به تیم ملی به گوش رسید.

درواقع با این تغییری که کادر فنی تراکتورسازی با رهبری محمد تقوی انجام داد، تیم پرشورها خلع سلاح شد و در این راستا زوج ویرانگر استوکس-اسماعیلی‌فر از بین رفته و مهاجم ایرلندی در خط حمله تنها ماند تا موتور گلزنی تراکتور بعد از چند بازی از کار بیافتد.



 

انتهای پیام/

نظر شما