شناسهٔ خبر: 28328072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه تقصیرها را نمی توان گردن داور انداخت اما ...

محمدی: نمی‌دانیم قضیه پنالتی نگرفتن برای ما چیست

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است در صورتی که داوران در قبال این تیم عدالت را رعایت می کردند می توانستند به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن یکی ازعوامل ناکامی ذوبی ها در بازی های اخیر را در قضاوت ناعادلانه داوران می داند. او درمورد باخت مقابل استقلال خوزستان به "ورزش سه"، گفت: فکر می کنم در آن بازی همه چیز واضح بود و ما موقعیت ایجاد کردیم و اجازه نفوذ به حریف ندادیم. همه کار کردیم و می توانم بگویم بالای 10 موقعیت گل داشتیم اما توپ هایمان گل نشد.

 


وی ادامه داد: از آن طرف طبق معمول داوری دست از سر ما برنمی داشت. واقعا نمی دانیم قضیه چیست اما مجددا یک پنالتی برای ما در این بازی گرفته نشد و جالب است که تمام این اشتباهات در برنامه نود هم نشان داده می شود. البته اگرما دراین بازی یک گل می زدیم مطمئنا بازی را با حداقل اختلاف 3، 4 گل می توانستیم پیروز شویم. اما در آن صحنه ادی به کمک دفاع آمد و متاسفانه یک پنالتی به حریف تقدیم کرد و زمان هم نداشتیم که آن گل را جبران کنیم.

 


او در ادامه گفت: حالا همه تقصیرها را نمی شود گردن داوران انداخت ولی این جای سوال دارد که چطور این پنالتی ها را اعلام نمی شوند. اصلا آدم شک می کند و می ماند. حالا یکی، دوبازی اینطورشود ایراد ندارد اما الان 5، 6 هفته است که ازقضاوتها متضرر شده است.

 


او درباره بازیکنان جدا شده از این تیم و تاثیر آن بر روند ذوبی ها گفت: ما مرتضی تبریزی را از دست دادیم و به نظرم نباید اجازه می دادیم که او برود چون او دراین تیم جا افتاده بود، کاپیتان و بزرگ این تیم بود و روی ذوب آهن شناخت خوبی داشت ضمنا در چند پست به راحتی برای ذوب آهن بازی میکرد. بعد از رفتن مرتضی، حسن زاده مصدوم شد و در آخر هم که رضا حبیب زاده با اتفاقی که در بازی استقلال برایش رخ داد مدت ها از حضور در کنارتیم محروم شد. کلا بدشانسی ها باعث شد که گلزن هایمان نباشند. ان شاالله که به زودی همه چیز درست شود.

 


مدافع ذوب آهن در مورد دیدار هفته آینده شان با صنعت نفت هم باتوجه به اتفاقات هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: بازی ما با صنعت که در خانه است و شرایط بازی در آبادان فرق می کند، من در 18 سالگی در این تیم حضور داشتم و با شرایط بازی در این شهر کاملا آشنایی دارم. آنها هواداران متعصبی دارند و چون فکر می کردند که حقشان را خوردند آنطوررفتار کردند هرچند که آن هم اتفاق ناگواری بود و نباید بازی متوقف می شد. با همه این اوصاف آنها تیم خوبی دارند و هم ما وهم آنها به دنبال نتیجه گرفتن در آن بازی هستند. امیدوارم بتوانیم آن بازی نتیجه دیدار گذشته را جبران کنیم.

 

نظر شما