شناسهٔ خبر: 28327718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بارش ها و باد شدید در سمنان ادامه دارد

غلامرضا حسنی غربا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امروز و فردا، بعد ازظهر و شب افزایش ابر و در برخی نقاط

صاحب‌خبر - غلامرضا حسنی غربا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امروز و فردا، بعد ازظهر و شب افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در نواحی جنوبی استان سمنان باد و گرد و خاک و در مناطق کوهستانی استان بارش تگرگ پیش بینی می شود.
حسنی غربا با اشاره به روند تدریجی کاهش دما در نقاط مختلف این استان، تصریح کرد: دمای هوای استان سمنان در 24 ساعت آینده بین سه تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: بیشترین وزش باد استان در دامغان با سرعت 86 کیلومتر برساعت بود.
مدیرکل هواشناسی سمنان با بیان این که بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته مربوط به مجن با 9.3 میلی متر بود، ادامه داد: مرکز استان با 6.1 میلی متر، دامغان با 5.1 میلی متر، دیباج با 4.5 میلی متر و کوهان با 3.5 میلی متر بیشترین میزان بارش را داشتند.
حسنی غربا بیان کرد: فولادمحله با هشت درجه سانتی گراد خنک‌ترین و آرادان با 35 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان سمنان در 24 ساعت گذشته بودند.
مدیرکل هواشناسی سمنان گفت : در 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان 22 درجه و بیشینه دما 32 درجه سانتی گراد بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9891/6103
انتهای پیام

نظر شما