شناسهٔ خبر: 28327200 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

خسارت تانکرهای حمل سوخت پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: خسارت نفتکش‌های جاده پیما مخصوص حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می‌شوند، پرداخت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش‌های جاده‌ای که برای تامین و توزیع به‌موقع سوخت در کشور شبانه‌روز و خالصانه تلاش می‌کنند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آسیب رساندن و حمله افراد شرور به تانکرهای حمل سوخت در جاده‌ها هستیم. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و چنانچه تانکر حمل سوخت دچار آسیب شود، خسارت آن پرداخت می‌شود.

وی افزود: در خردادماه امسال نیز چنین اقدامی ازسوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام و به رانندگان آسیب‌دیده در جاده‌ها خسارت پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رسیدگی لحظه‌ای و پیگیری‌های مستمر همکاران خود در سراسر کشور برای تامین و توزیع سوخت خبر داد و تصریح کرد: همکارانم در طول شبانه‌روز برای تامین و‌ توزیع پایدار و‌ مستمر سوخت و ‌رفاه حال مردم تلاش می‌کنند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

موسوی‌خواه با قدردانی از این تلاش‌ها تاکید کرد: با همراهی خوب مردم و‌ رانندگان نفتکش‌های جاده‌پیما، دشمنان از رسیدن به اهداف خود در برنامه‌ریزی برای برهم زدن نظم تامین پایدار سوخت باز می‌مانند.

نظر شما