شناسهٔ خبر: 28327129 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیلاب در هند یک اتوبوس را با خود برد + فیلم

بارش باران‌های سیل آسا در هند به وقوع سیلاب منجر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­سیلاب ایجاد شده بر اثر بارش باران‌های شدید و سیل آسا، یک دستگاه اتوبوس را در شهر ماندی در ایالت هیماچال پرادش هند با خود برد.

تا کنون گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از این حادثه گزارش نشده است. همچنین شدت بارش‌ها در این ایالت طی چند روز اخیر به حدی زیاد بوده است که بسیاری از ساختمان‌ها تخریب شده اند. بارش در ایالت‌های پنجاب، هاریانا و همچنین جامو و کشمیر نیز شدید بوده است.

جایرام تاکور مقام ارشد ایالت هیماچال پرادش در این باره گفت: باران‌های سیل آسا طی سه روز اخیر در این ایالت باریده است و ۱۰ ناحیه از ایالت به شدت دچار آب گرفتگی شده اند. شمار قربانیان ناشی از جاری شدن سیل در این ایالت، تا کنون هشت نفر اعلام شده است.

تاکور افزود: تا کنون ۱۹ نفر بر اثر آب گرفتگی، در مناطق مختلف گیر افتاده اند. عملیات امداد برای نجات این افراد آغاز شده است، اما امکانات ایالت بسیار محدود است.

بیشترین ناحیه‌ای که در این ایالت تحت تاثیر سیل قرار گرفته است، ناحیه کولو اعلام شده است. رانش زمین در این ناحیه باعث ویران شدن مسیر‌های ارتباطی شده است.

بیشتر بخوانیدلحظه سقوط یک اتوبوس در مسیر سیلاب + فیلم

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6678152/8691116?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/
 

غرق شدن یک اتوبوس در سیلاب + فیلم

 

برچسب‌ها:

نظر شما