شناسهٔ خبر: 28326841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دشمن با وجود ۴دهه تحریم علیه نظام اسلامی ناکام مانده است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با وجود چهار دهه تحریم علیه نظام اسلامی، در توطئه های خود ناکام مانده و تلاش دارد با تفرقه افکنی به اهداف مدنظر دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی پیش از ظهر سه شنبه در آئین یادواره روحانیون شهید استان مرکزی در اراک اظهار داشت: امروز دشمن با توطئه چینی به دنبال آن است که وحدت و انسجام نظام و امت اسلامی را نشانه بگیرد و در این شرایط باید همه ما آگاه و هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در حقیقت دشمن به دنبال آن است که با ایجاد دوگانگی و تفرقه در نظام اسلامی، به اهداف شوم خود دست یابد و نظام را دچار تضعیف کند، اما امت اسلامی با بهره گیری از روحیه انسجام و ایثار و ایمان و توکل بر خداوند اجازه تحقق این اهداف را نخواهد داد.

کریمی بیان کرد: از جمله عرصه هایی که دشمن از آن برای هجمه علیه نظام اسلامی بهره گرفته فضای مجازی است که باید در این زمینه آگاه بوده و برنامه های دشمن را بی اثر کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: ملت ایران طی چهار دهه عمر انقلاب با عزت و اقتدار با تهدیدها و تحریم های دشمن روبرو شده اند و شش مرحله تحریم از سوی دشمن صورت گرفت که در این اقدامات دشمن به نتیجه مطلوب خود نرسید و به پشتوانه ولایت و رهبری این توطئه ها بی ثمر ماند.

وی تصریح کرد: چنانچه هوشیار و بصیر باشیم، امروز در شرایط اقتصادی موجود نیز می توانیم پاسخ محکمی به دسیسه های دشمن بدهیم و با سپری کردن این مرحله، سربلند در برابر بدخواهان بایستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دوران دفاع مقدس تجربه های ارزشمندی را برای مردم ایران اسلامی برجای گذاشت که امروز نیز بهره گیری از همان روحیه ما را در برابر دشمن پیروز می کند.

کریمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ابهت پوشالی قدرت های استکباری را در هم شکست و با وجود اینکه در نبرد نابرابری قرار داشتیم، توانستیم با قدرت در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: امروز تبیین رشادت ها و ایثارگری های ملت ایران در دوران دفاع مقدس می تواند ضمن تقویت وحدت و یکپارچگی، روحیه کار و همت را نیز در کشور تقویت کند.

نظر شما