شناسهٔ خبر: 28326695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:

امروز دشمنان در ضربه زدن به انقلاب حریص‌تر از گذشته هستند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به این نظام حریص‌تر از گذشته هستند، اما آنچه که باعث ناکامی آنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شده، توان بالای ایران از حیث اعتقادی، نظامی و فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

امروز دشمنان در ضربه زدن به انقلاب حریص تر از گذشته هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، امیر سرتیپ «شیخ حسنی» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام که امروز در مجتمع «کوثر» معاونت مهندسی وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: به مدد 40 سال از عمر انقلاب که میراث امام راحل است، مردم کشور ما امروز با واژه شهید و شهادت آشنایی و انس دیرینه دارند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: زمانی که جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شد؛ پذیرش آن از طرف ملت ما چندان سخت نبود چرا که مردم ما درس آموخته مکتب عاشورا بودند و برای صیانت از ارزشهای اسلام و انقلاب به دفاع از میهن اسلامی خویش پرداختند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به توطئه های امروز دشمنان انقلاب علیه ایران گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به این نظام حریص‌تر از گذشته هستند که نمونه بارز آن را در اقدام ددمنشانه و تروریستی آنان در روز 31 شهریور ماه در اهواز و علیه مردم بی‌گناه شاهد بودیم؛ اما آنچه که باعث ناکامی آنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شده، توان بالای ایران از حیث اعتقادی، نظامی و فرهنگی است که نشات گرفته از حماسه عاشورا و به تبع آن هشت سال ایثارگری‌های دفاع مقدس است.

این مسئول بیان داشت: آمدن شهدای گمنام به آغوش مردم ما، خود حامل پیغام و مطالباتی از سوی این شهدای گمنام نسبت به مسئولان و ملت است و آن نیز این است که برای حفظ آرمان ها  و ارزشهای انقلاب چه کردید؟ آیا همچنان در مسیر انقلاب و ولایت‌مداری، دشمن شناسی، ظلم ستیزی، دفاع از مظلومین هستید یا خیر.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ارادت به شهدای گمنام محدود به مراسم تشییع و خاکسپاری نشده و یادمان این شهدای گمنام قطبی فرهنگی برای ترویج ارزش ها و فرهنگ ناب دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما