شناسهٔ خبر: 28326558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم،

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تجلیل شد

علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان در قم مورد تجلیل اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل مراسم تجلیل از علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان برگزار شد.
این مراسم که در خانه کشتی محل تمرینی نجاتی به انجام رسید به پاسداشت این موفقیت ارزشمند وی از سوی اداره کل ورزش و جوانان با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش مورد تجلیل واقع شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در حالی برای دومین سال متوالی فاتح سکوی نخست رقابت های جهانی شد که علیرضا نجاتی فرنگی کار 60 کیلوگرمی استان قم را در ترکیب خود داشت
علیرضا نجاتی طبق جدول برگزاری این پیکارها در روز دوم به دیدار رقبای خود رفت و پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.
وی در دور سوم مقابل آندرج گاینس از آلمان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یافت تا خود را در جمع برترین های این وزن قرار داده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله در حالی که با نتیجه 4 بر صفر از حریف هندی خود پیش بود در یک غافلگیری 4 از دست داد و با ضربه فنی مقابل ویجی از هند شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
وی برای تصاحب عنوان سومی جهان و تصاحب گردن آویز برنز برابر ایهور کوروچکین از اوکراین به میدان رفت و با اقتدار و پیش از اتمام وقت قانونی مسابقه با نتیجه 9 بر صفر این حریف خود را از پیش رو برداشت و علاوه بر کسب مدال برنز فاتح سکوی سوم این دوره از رقابت ها شد.

نظر شما