شناسهٔ خبر: 28326491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

اعضای شورای شهر شهرکرد:تمام قد از ورزش حمایت می کنیم

اعضای شورای شهر شهرکرد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان، در مراسم بدرقه ورزشکار بازی های پاراآسیایی 2018 شرکت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حیدر علیپور،طیبه شریفی، فرهاد رئیسی و مصطفی حیدری چهار عضو شورای شهر شهرکرد ضمن حضور در مراسم بدرقه نسرین فرهادی عضو تیم ملی والیبال نشسته، حمایت خود را از برنامه های این اداره کل اعلام کردند.
رئیس شورای شهر شهرکرد در این آئین با بیان اینکه مجموعه شورای شهر ورزش دوست هستند، از آمادگی اعضا برای همراهی با تمامی هیات های ورزشی خبر داد و عنوان کرد: در بین هیات های ورزشی، نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین داریم و امیدواریم حضورمان در این حوزه از گذشته پررنگ تر باشد.
حیدر علیپور اظهار کرد: نسرین فرهادی با تلاش خود و حمایت های خانواده از جمله ورزشکاران نامی استان شده و برای وی آرزوی موفقیت در بازی های پاراآسیایی داریم.
فرهاد رئیسی عضو دیگر شورای شهر شهرکرد نیز بیان کرد: شورا اهمیت دادن به ورزش را از وظایف خود می داند زیرا اعتقاد داریم که توجه به ورزش در سلامت عمومی جامعه بسیار موثر است.
رئیسی افزود: این شورا در حوزه ورزش در دو حوزه گسترش ورزش همگانی و حمایت از قهرمانان ورزشی قدم بر می دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دین اسلام شنا و اسب سواری را به عنوان یک ویژگی مطلوب برای افراد قلمداد می کند می بایست به عنوان یک کشور اسلامی زمینه لازم برای رسیدن به این مهم را فراهم کرد.
طیبه شریفی از اعضای شورای شهر شهرکرد نیز با اشاره به اینکه سرسختی و تلاش ورزشکاران از جمله فرهادی قابل تقدیر است، گفت: اگر اوقات فراغت جوانان با ورزش آمیخته شود قطعا کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
شریفی افزود: باید با مشارکت دولت و مردم برای گسترش ورزش هزینه کرد زیرا آسیب های آینده ای که گریبانگیر جامعه و خانواده ها می شود، هزینه های بالایی را به دولت و مردم تحمیل می کند.
در این آئین مصطفی حیدری از اعضای شواری شهر نیز حضور داشت که برای بانوی ورزرشکار استان آرزوی سرافرازی و موفقیت کرد.
گفتنی است، آیین بدرقه نسرین فرهادی روز گذشته(دوشنبه 2 مهرماه) با حضور اعضای شورای شهر، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و مسئولین هیات جانبازان و معلولین در اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار و این ورزشکار عضو تیم ملی والیبال نشسته عازم تهران شد.

نظر شما