شناسهٔ خبر: 28326252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

راحله نادری ملی پوش البرزی کبدی بانوان:از توجه و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به ورزش بانوان، به خود می بالیم

دارنده مدال طلای کبدی بانوان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، توجه و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به ورزش بانوان را باعث امید و افتخار بانوان ورزشکار دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ راحله نادری ملی پوش البرزی کبدی بانوان و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری، در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره حمایت ویژه ای از ورزش بانوان داشته و حضور بانوان محجبه در میادین ورزشی را تائید و تکریم کرده اند.
وی توجه رهبر معظم انقلاب به ورزش بانوان را باعث امید و افتخار بانوان ورزشکار دانست تاکید کرد: از نگاه ویژه مقام معظم رهبری به ورزش بانوان، به خود می بالیم.
نادری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در گوشه ای از سخنان خود به کسب مدال طلای تیم ملی کبدی بانوان اشاره کردند و فرمودند ((سجده شکر بانوان کبدی کار بر روی پرچم مقدس کشورمان پس از قهرمانی، نشان همدلی، اتحاد و یک ارزش است)) که قطعا این جمله ایشان روحیه و توانی مضاعف به تیم ملی برای افتخارآفرینی در آینده خواهد داد.
دارنده مدال طلای کبدی بانوان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: از دیدار با رهبر معظم انقلاب بسیار مشعوف و خرسندیم و با تمام توان برای ایستادن بر سکوهای افتخار جهان و المپیک تلاش می کنیم.

نظر شما