شناسهٔ خبر: 28326112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسین نوری:

دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین نوری، ملی پوش البرزی کشتی فرنگی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، پس از دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل گفت: خداراشکر می کنیم که قهرمانی ملی پوشان رشته های مختلف در بازیهای آسیایی موجب رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب از جامعه ورزش شده و به تبع آن شادی و نشاط مردم را نیز به همراه داشته است.

وی با بیان این که "دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد" افزود: قطعا تمامی ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند، در آینده با جدیت و انگیزه بیشتری به دنبال کسب موفقیت و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی و المپیک خواهند بود.

نوری ادامه داد: رهنمودها وتوصیه های مدبرانه رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای تمام اقشار بویژه ورزشکاران و قهرمانان بوده که نقش بسزایی در موفقیت هایمان داشته است.

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: من به نوبه خود و به عنوان فرزند کوچکی از این کشور و انقلاب، به مقام معظم رهبری و مردم قول می دهم که در آینده تمام تلاش خود را ضمن حفظ ارزش ها و اخلاقیات برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات مختلف به کار ببندم.

نظر شما