شناسهٔ خبر: 28325974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا + فیلم

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با قهرمانان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از مدال‌آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی، ظهر روز (دوشنبه) مورخ 1396/07/02 پس از اقامه‌ نماز ظهر و عصر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ایشان در بخشی از بیاناتشان گفتند: یک اشاره‌ای بکنم به این قضیّه‌ی تلخ اهواز در دو روز قبل؛ این [حمله] نشان‌دهنده‌ی این است که ما در این راهی که داریم حرکت میکنیم -که راه افتخار، راه اعتلاء، راه پیشرفت است- دشمن زیاد داریم؛ این را همه‌ی شما باید در یاد داشته باشید دائماً که ما خیلی دشمن داریم. البتّه این کاری که اینها کردند، کار بزدلانه‌ای بود؛ [وقتی] با مسلسل حمله کنید، به یک عدّه‌ای که نه سلاح دارند، نه توان دفاعی دارند، خب معلوم است که یک عدّه‌ای به شهادت میرسند؛ امّا کار، کار شجاعانه‌ای نیست، کار بزدلانه است. کار شجاعانه را جوانهای ما کردند؛ هرکدام در یک میدانی: شماها در میدان ورزش، یک عدّه‌ای در میدان دفاع مقدّس، یک عدّه‌ای در میدان علم؛ آنها کارهای شجاعانه و باارزش است. ولی خب، به این دشمن هم [که بنابر] آنچه تا امروز به من اطّلاع داده‌اند، کار همین کسانی است که هرجا گیر میکنند در سوریه و عراق، آمریکایی‌ها میروند نجاتشان میدهند؛ کار آنها است، آنهایی که دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است، البتّه گوشمالی خواهیم داد، گوشمالی سختی به آنها داده خواهد شد ان‌شاءالله.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کردند: در مورد کار شماها، من چند مطلب یادداشت کرده‌ام که به شما بگویم: اوّلاً همان‌طور که گفتم، مدال واقعی، خود شمایید؛ نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، باهوش، جدّی، پُرتلاش، این بالاترین ارزش برای یک کشور است، نیروی انسانی این‌جور. با چنین نیروهای انسانی، در هر عرصه‌ای وارد بشویم، پیش خواهیم رفت؛ کمااینکه حالا در عرصه‌ی ورزش، الحمدلله پیش رفتیم. ملاحظه کردید، در رشته‌هایی که ما خیلی هم سابقه‌ای نداریم، بر بنیان‌گذار آن رشته پیروز میشویم؛ خانمها، دخترها، پسرها، در رشته‌های مختلف، مدال‌آوری دارند، مایه‌ی افتخارند. خب شماها پیروز شدید الحمدلله.

بیشتر بخوانیدرهبر انقلاب: زنده نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست + ویدئو

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6678094/8690844?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/
 

سخنان رهبر انقلاب با قهرمانان بازی‌های آسیایی اندونزی + فیلم

 

نظر شما