شناسهٔ خبر: 28325744 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

علیرضا کریمی ملی پوش البرزی کشتی آزاد:

حمایت ها و توصیه های مهربانانه و پدرانه مقام معظم رهبری، انگیزه ورزشکاران را مضاعف می کند

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، حمایت ها و توصیه های مهربانانه و پدرانه مقام معظم رهبری را موجب بالا رفتن انگیزه ورزشکاران دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ علیرضا کریمی ملی پوش البرز کشتی آزاد و دارنده مدل طلای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب، در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: خوشبختانه این توفیق را داشتیم که پس از کسب مدال در بازیهای آسیایی بار دیگر با مقام معظم رهبری دیدار کنیم.
وی افزود: حمایت ها و توصیه های مهربانانه و پدرانه مقام معظم رهبری، انگیزه ورزشکاران را مضاعف می کند و همواره مانند چراغ راهی روشن برای ما بوده است.
کریمی ادامه داد: از این که رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان بویژه قهرمانان ورزشی نگاه ویژه ای دارند به خود می بالیم و احساس مسئولیت بالایی را در قبال کشور و مردم بر دوش خود حس می کنیم.
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در گوشه ای از سخنان خود به عدم رویایی من با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی اشاره کردند و فرمودند: ((علی رضا کریمی ما را تهدید کردند، اما امسال قهرمان شد؛ شکست را پذیرفت برای یک ارزش)) که این اشاره ایشان، افتخاری بزرگ برای من بوده و روحیه ام را در مسابقات آینده چندین برابر می کند.

نظر شما