شناسهٔ خبر: 28324446 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

شهیدان گمنام ، پیش قراولان عرصه ی شهامت و شهادت هستند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در همایش فرهنگیان عاشورایی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات امام حسین(ع) برگزار گردید طی سخنانی گفت: شهیدان گمنام پیش قراولان عرصه ی شهامت و شهادت هستند.

صاحب‌خبر -

سردار ابو حمزه افزود: آنچه که باعث شد به مدت هشت سال در برابر دشمن مقابله کنیم و حدت و همبستگی ملت غیور و دیندار ما بود ، چراکه یک تنه در مقابل دنیا ایستادیم در حالی که هیچ امکاناتی از سوی کشور های دیگر در اختیار ما قرار نمی گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به ویژگی های ارزشمند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: اعتماد به نفس و خود باوری ، داشتن روحیه ی مبارزه با سختی ها و خلاقیت در شرایط جنگی از مهمترین ویژگی های رزمندگان ما بود که در جامعه ی امروز هم افرادی اینچنین نیازمندیم و آموزش و پرورش می تواند از طریق تعلیم و تربیت در جهت جانشین پروری گامها موثری بردارد.
سردار ابو حمزه بیان داشت : 4000 شهید فرهنگی و 36000 دانش آموز شهید نتیجه شهادت طلبی دفاع از میهن اسلامی بود که پرورش دانش آموزان تراز جمهوری اسلامی ایران و ارزشهای انقلابی در واقع ادامه دادن راه این شهیدان گرانقدر است. 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به حادثه ی تروریستی اهواز و شهادت تعدادی از هموطنان گفت: دوران دفاع مقدس ثابت کرد که مردم ما در مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی آیند و حضور بی نظیر مردم اهواز در مراسم تشییع پیکر شهیدان حادثه تروریستی ثابت کرد ک هنوز هم ملت ما به ارزشها و آرمانهای انقلاب و امام راحل ( ره) پایبند هستند و در مقابل دشمن با تمام توان ایستاده اند.
سردار ابو حمزه در پایان اظهار داشت : آنچه از رزمندگان دفاع مقدس یاد گرفته ایم رفتار و عمل آنها بوده است ، پس تربیت افراد فقط در قالب کلام و گفتار امکان پذیر نیست و آنچه که تاثیر گذار است عمل و کردار است. 
گفتنی است در این مراسم از فرزند شهیدان غلامرضا لنگری زاده شهید مدافع حرم و فرزند شهید مرتضی عسکری زاده شهید امنیت تجلیل گردید. 
 

نظر شما