شناسهٔ خبر: 28324273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

پاداش کسب مدال بازی های آسیایی جاکارتا در حد وعده ماند

نصر: قهرمان تکواندوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در وزن منهای 87 کیلوگرم گفت: قبل از اعزام به مسابقات آسیایی قول پاداش خوب به تکواندوکارانی که مدال کسب کنند داده شد، ولی تاکنون در حد وعده باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سعید رجبی اظهار کرد: ارزش مدال طلای بازی های آسیایی پس از المپیک باارزش ترین مدال است اما تاکنون از طرف مسوولان پاداشی پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: به گفته مسوولان احتمالا در پنج ماه آینده به همراه قهرمانان پاراآسیایی مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور آسیایی برگزار می شود.

ورزشکار شایسته میانه ای همچنین در خصوص ادامه فعالیت حرفه ای ورزشی خود گفت: از لحاظ فنی و بدنی در وضع مناسبی هستم و به صورت انفرادی در میانه تمرین می کنم.
رجبی ادامه داد: برای مسابقات جهانی که در هفت ماه آینده احتمالا در انگلیس برگزار می شود و نیز مسابقات لیگ برتر ایران، آماده می شوم.

وی افزود: از هفته آینده مسابقات لیگ برتر تکواندوی کشور آغاز می شود و در قالب تیم دانشگاه آزاد رقابت خواهم کرد.

قهرمان تکواندوی آسیا گفت: هفته آینده تیم دانشگاه آزاد کشور در هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران با تیم مس کرمان رقابت خواهد کرد.

'سعید رجبی' قهرمان بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی در وزن منهای 87 کیلوگرم تکواندو است و چهار سال پیاپی عضو تیم ملی تکواندوی ایران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما