شناسهٔ خبر: 28323981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مادران وهمسران شهدا با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

به گزارش ایرنا، مریم مجتهدزاده لاریجانی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از مادران، همسران شهدا و ایثارگران با حضور در حرم مطهر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مریم مجتهدزاده لاریجانی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از مادران، همسران شهدا و ایثارگران با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشت.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه پیروزی درهشت سال دفاع مقدس براثر وفاق ملی، همدلی و از خود گذشتگی و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) بدست آمد، گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان ثابت کردند که برای دفاع از کیان این مملکت از هستی خود می گذرند.
مریم مجتهدزاده به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زنان در زمان جنگ همپای برادران در نبرد حق علیه باطل حضور داشته و در صحنه نبرد به تکلیف شرعی و ملی خود به خوبی عمل کردند.
وی ادامه داد: زنان ایرانی در طول پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که با عفت و پاک دامنی در جامعه نقش فعالانه دارند و در کنار مردان برای توسعه و تعالی جامعه تلاش می کنند.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.
3218/6003
انتهای پیام

نظر شما