شناسهٔ خبر: 28323744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر کمبود سوخت ندارد

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت : مردم این استان نگران کمبود سوخت خودرو نباشند .

صاحب‌خبر -
مردم نگران سوخت نباشندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، جلال الدین شیدا افزود: همه انبارها و جایگاه های عرضه سوخت در استان فعال است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی گفت: با کمترین مشکل برخی از افراد سودجو سوخت مورد نیاز خودروهای مردم را در بشکه های 20 لیتری ذخیره و با قیمت چند برابر اقدام به توزیع می کنند که انتظار می رود نیروهای نظارتی در این زمینه به جایگاه های عرضه سوخت کمک کنند.
معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اکنون روزانه یک میلیون و 600 هزار لیتر سوخت از طریق 63 جایگاه فعال سوخت رسانی در اختیار مردم استان قرار می گیرد.
شیدا با بیان اینکه 35 جایگاه سی ان جی هم روزانه 180 هزار مترمکعب گاز را به هم استانی ها عرضه می کنند افزود:ممکن است کامیون داران و نفتکش ها مشکلاتی را در منطقه به وجود آورده باشند اما کامیون دارانی که با شرکت ملی پخش قرارداد دارند این سد را شکسته و محدودیتی در ارائه خدمات نداریم .
وی گفت: سامانه 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به طور شبانه روزی آماده دریافت شکایات و  انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
درپی شایعه اعتصاب کامیون داران، مردم برخی شهرستان های جنوبی و شمالی این استان به علت  نگرانی از کمبود احتمالی بنزین به جایگاه های عرضه سوخت هجوم آورده اند که باعث کندی توزیع و ایجاد صف های طولانی و ازدحام بیش از حد شده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2654653" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2236242/2654653?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما