شناسهٔ خبر: 28323477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر حسینی:

شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در جریان اربعین است

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در جریان اربعین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در نشست هم اندیشی با رئیس و دست اندرکاران ستاد اربعین شهرداری مشهد در خصوص زائران اربعین ضمن تقدیر از خدمات شهرداری بر تأمین به موقع اتوبوس ها به تعداد 150 دستگاه و نیز اعزام 600 پاکبان در اربعین امسال تأکید کرد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی و واگذاری سوله های 9 گانه ی نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان، شد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:  امسال نیز اعزام بیش از دو هزار و 500  خادم افتخاری اعزام می شوند و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و نیز پذیرایی، اسکان و تغذیه ی 65 هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است.

حسینی ادامه داد: در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی و .. ؛ انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از 100 پزشک و پرستار؛ همچنین اعزام 400 مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) توسط خراسان رضوی به انجام خواهد رسید .

وی تصریح کرد: ضمن اینکه امسال کار خدمات رسانی ، اسکان و تغذیه زائران توسط تعداد 50 موکب از طرف این استان انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما