شناسهٔ خبر: 28323433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین گزارش از وضعیت مصدومان حمله تروریستی در اهواز:

درمان 22 نفر از حادثه دیدگان حمله تروریستی اهواز ادامه دارد

اهواز – ایرنا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اساس آخرین آمار 22 نفر از 68 مجروح حادثه تروریستی روز شنبه اهواز ، همچنان در بیمارستان های اهواز بستری بوده و روند درمان آنها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

دکتر مهران ورناصری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد یک نفر در بیمارستان مهر، چهار نفر در بیمارستان آپادانا، سه نفر در بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش، یک نفر در بیمارستان رازی، چهار نفر در بیمارستان گلستان، یک نفر در بیمارستان میلاد و هشت نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بستری هستند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
وی افزود: بقیه مصدومان نیز از بیمارستان ها مرخص شده اند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 و زخمی شدن 68 نفر از شهروندان شد.که یک کودک نیز در این حادثه شهید شد.
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله تا بهشت آباد اهواز برگزار شد .
در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور داشتند.
3004/6002

نظر شما