شناسهٔ خبر: 28323336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ولایتی در جمع خبرنگاران:

افرادی که دست به حادثه تروریستی اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده‌اند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مبنای وجودی همه ما فارغ از اسلام انسانیت است، اما افرادی که دست به حادثه تروریستی در اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه مراسم دفاع همچنان باقیست و در جمع خبرنگاران با اشاره به سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس افتخار تاریخ اسلام و ایران است، در دوره جنگ تحمیلی خسارات زیادی به کشور تحمیل شد و صدها هزار نفر شهید و مجروح شدند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: به تمامی مردم داغدار اهواز تسلیت می گویم و این حرکت را غیر انسانی می دانم، مبنای وجودی همه ما فارغ از اسلام انسانیت است، اما افرادی که دست به حادثه تروریستی در اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده اند.

ولایتی با بیان اینکه منشا تروریست ها را می شناسیم، گفت: پشتیبان این گروه برای ما آشنا هستند اما بدانند که کار آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به دیدار با برخی از کشورها گفت: برخی می گویند که برویم با کشوری که هنوز یمن را بمباران می کند صحبت کنیم عربستان سعودی و امارات به عنوان نوکر آمریکا و اسرائیل می خواهد پایگاه اهل بیت را بگیرند اما نمی توانند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما