شناسهٔ خبر: 28323305 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:

شهدای زن، جان خود را برای حفظ ارزش‌ها فدا کردند

نصر: مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شهدای زن، جان خود را در راه حفظ ارزش ها فدا کردند، گفت: اینان در عرصه‌های مختلف جایگاه و درخشش خاصی داشته و موجب شدند تا در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا،  رقیه صادق‌زاده در دومین یادواره ۲۶۷ شهید زن استان، اظهار کرد: بانوان کشور نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و موجب پایداری ارزش‌ها بودند.
وی با بیان این‌که شهدای زن، جان خود را در راه حفظ ارزش‌ها فدا کردند، افزود: اینان در عرصه‌های مختلف جایگاه و درخشش خاصی داشته و موجب شدند تا در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.
صادق‌زاده با تاکید بر این‌که هشت سال دفاع مقدس حاوی عملکردها و اقدامات درخشان از بانوان و شیرزنان ایرانی است که با شجاعت خود درسی برای تسل امروز و آینده هستند.
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: مقام عالی استان نیز عنایت ویژه‌ای به خانواده شهداء، آزادگان و ایثارگران دارند.

گفتنی است، دومین یادواره ۲۶۷ زن شهید استان در سالن جمهوری استانداری برگزار شده و در پایان مراسم پوستر "یک نفر یک شهید" رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما