شناسهٔ خبر: 28323292 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گمرک و خدمات جدید آن امشب زیر ذره بین برنامه "شهربرگ"؛

شهر برگ امشب به سراغ گمرک می رود

برنامه "شهر برگ" امشب ( سه شنبه 3 مهرماه ) به موضوع گمرک و خدمات جدید آن می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه امشب به نهاد گمرک و خدمات جدید آن از صادرات و واردات کالا های داخلی و خارجی گرفته تا وظایف آن در شرایط حساس اقتصادی کشور می پردازد و آن را از منظر مسئولان و کارشناسان این حوزه علیرضا دشتانی 

( مدیر کل گمرک شهید رجایی استان هرمزگان )، مهدی رضایی ( مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان )، غلامرضا بلوطی میرزا ( ناظر گمرکات استان خوزستان )، احسان کیخا 

(مدیر کارخانه روغن کشی محوطه گمرکی بندر امام خمینی ره ، استان خوزستان )، مسعود نیل فروشان (تولید کننده مواد بهداشتی )، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی )، رحیم زارع(نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی )، غلامرضا کاتب (نماینده و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ) مهندس فرود عسگری (رئیس کل گمرک ایران )مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

"شهر برگ " به تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی و کارگردانی مجید قربانی فر تولید شده است. 

برنامه" شهر برگ "،ورق زدن موضوعات مطرح جامعه همراه بامردم است. این مجله ی تصویری در اختیار مردم هست تا درآن از مسائل و مشکلات، سلایق و علایق، انتقادات و پیشنهادهاشون با مسئولان مختلف( فرهنگی، سیاسی، قضایی، شهری و....) بگویند. 

در برنامه شهر برگ شهروندان مجری برنامه هستند و امین جیران همراه با کارشناسان و مسئولین بحثهای تخصصی را پیش خواهند برد. در قسمت پایانی برنامه که تربیون آزاد نام دارد ، شهروندان و مسئولین رودر روی هم به پرسش و پاسخ خواهند پرداخت. 

برنامه شهر برگ کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما سه شنبه هر هفته ساعت 20 بر روی آنتن می رود.

نظر شما