شناسهٔ خبر: 28323235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

علیرضا نقی‌زاده: در جایگاهی نیستم که از توشاک انتقاد کنم/ فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد فاصله این تیم با صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر زیاد نیست و سرخپوشان می‌توانند به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند.

صاحب‌خبر -

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی تیمش برابر پدیده خراسان که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: می دانستیم بازی سختی در مشهد آنهم مقابل صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر در پیش داریم. به عقیده من نتایج پدیده به هیچ عنوان اتفاقی نیست و تیمی قدرتمند است. ما در بازی برابر پدیده با اینکه در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم گل بزنیم که در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.

وی با اشاره به جدایی جان توشاک از تراکتورسازی و برخی انتقادهای صورت گرفته از این مربی عنوان کرد: زمانی که توشاک در تراکتورسازی بود گفتم که وی مربی بزرگی است و در تیم های مطرح دنیا مربیگری کرده. الان هم در جایگاهی نیستم که از توشاک انتقاد کنم، چون به عنوان یک بازیکن باید در حیطه وظایف خودم صحبت کنم. ما یک مقطع دو سه ماهه با این مربی کار کردیم، ولی در نهایت طبق توافقاتی که توشاک و مسئولان باشگاه داشتند، این همکاری به پایان رسید.

محمد تقوی: لیگ برای تراکتورسازی از بازی برابر پدیده شروع شد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شانس قهرمانی این تیم در لیگ امسال عنوان کرد: الان فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و با این پتانسیل قطعاً می توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم. از طرفی مالک باشگاه آقای زنوزی هم بهترین شرایط ممکن را برای تیم ایجاد کرده است و ما دغدغه ای نداریم. امیدوارم که بتوانیم در هفته های آینده نتایج خوبی بگیریم.

جدول رده بندی لیگ برتر

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما