شناسهٔ خبر: 28322733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بانوی کماندار خرمدره‌ای مدال برنز خود را تقدیم رهبر انقلاب کرد

گروه اجتماعی ــ فرشته قربانی، بانوی کماندار خرم‌دره‌ای مدال برنز خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد.

صاحب‌خبر -
بانوی کماندار خرمدره‌ای مدال برنز خود را تقدیم رهبر انقلاب کردبه گزارش ایکنا، از زنجان، حدود 20 روز از پایان بازی‌های آسیایی 2018 که با کسب عنوان ششمی کاروان ایران همراه بود گذشت؛ ورزشکاران ایرانی در این دوره از بازی‌ها به میزبانی کشور اندونزی 20 طلا، 20 نقره و 22 برنز کسب کردند.
برای تقدیر از این ورزشکاران جمعی از مدال‌آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی، روز گذشته، 2 مهرماه پس از اقامه‌ نماز ظهر و عصر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که فرشته قربانی بانوی کماندار خرم‌دره‌ای نیز در این جمع حاضر بود.
در این مراسم فرشته قربانی، دارنده مدال طلای مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ و نفر سوم بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مدال خود را به مقام معظم رهبری هدیه کرد.
این بانوی کماندار خرم‌دره‌ای که یکی از ورزشکاران پرافتخار استان محسوب می‌شود، موفق به کسب مدال برنز میکس کامپوند تیمی به همراه نیما محبوبی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شد.
در این دیدار مقام معظم رهبری خطاب به ورزشکاران گفتند: مدال واقعی شمایید، زیرا بالاترین ارزش برای یک کشور و لازمه‌ی پیشرفت آن، وجود نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، جدی، باهوش و پُرتلاش است.
رهبر انقلاب، افتخارآفرینی دختران و پسران مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌های آزاده و درعین‌حال عصبانیت جبهه‌ استکبار دانستند و افزودند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه‌ وسیع دشمنان ایران است، به همین دلیل حقیقتاً به شما افتخار می‌کنم و پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.
انتهای پیام

نظر شما