شناسهٔ خبر: 28322532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امیر هادیان:

دفاع مقدس سراسر غرور، حماسه و افتخار است

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس سراسر غرور، حماسه و افتخار است، گفت: در 8 سال دفاع مقدس که امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا آن را رهبری کردند، حتی یک وجب از سرزمین‌مان در اختیار متجاوزین قرار نگرفت و این مایه مباهات است.

صاحب‌خبر -

دفاع مقدس سراسر غرور، حماسه و افتخار استبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت مقام سرباز در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان ما باید قدر این موقعیت سربازی را بدانند و آن را گامی اساسی و تاثیرگذار برای ورود به مراحل بعدی زندگی خود در نظر بگیرند.

وی افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر توجه ویژه به سربازان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در این عزیزان، ارتقاء سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی در جامعه، الگوسازی مناسب برای جوانان سرباز و کمک برای رشد و ارتقاء هدفمند آنان، در دستور کار محیط‌های سربازی قرار دارد.

امیر سرتیپ هادیان بیان کرد: برای هر سرباز، افتخار است که بتواند در راه حفظ و صیانت از کشور خود قدم بردارد و امیدوارم شما عزیزان بتوانید روز به روز در این راه موفق‌تر باشید.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از یاد و خاطره شهدا یادآور شد: ما همواره وامدار شهدا هستیم و باید با عمل به باورهای آن ها بتوانیم به آرمان های شهدای عزیز متعهد باشیم.

وی با بیان این که دفاع مقدس سراسر غرور، حماسه و افتخار است، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس که امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه و فرمانده کل قوا آن‌ را رهبری کردند، حتی یک وجب از سرزمین‌مان در اختیار متجاوزین قرار نگرفت و این مایه مباهات برای همه و حتی نسل‌های بعدی است.

امیر هادیان با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان گفت: دشمنان ما با علم به اینکه در جنگ سخت نمی‌توانند دستاوردی داشته باشند به دنبال جنگ نرم و استحاله فرهنگی و دور کردن ملت بزرگ ایران اسلامی از قرآن و آموزه‌های دینی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش هدف اصلی دشمن در جنگ نرم را جوانان دانست و افزود: دشمن با صرف هزینه های بالا در جنگ نرم برای آینده جوانان برنامه‌ریزی کرده و به آن هم امیدوار است؛ لذا ما باید بصیرت و آگاهی خود را بالا برده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کنیم.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما