شناسهٔ خبر: 28322085 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ولایتی در جمع خبرنگاران؛

فروش نفت ایران امکان ندارد به صفر برسد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: بدون تردید امکان ندارد، فروش نفت در ایران به صفر برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه همایش "دفاع همچنان باقی است" در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله تروریسی اهواز گفت: به همه مردم داغدار اهواز تسلیت می‌گویم و این حرکت را غیرانسانی می‌دانم، مبنای وجودی همه ما فارغ از اسلام انسانیت است، اما افرادی که دست به حادثه تروریستی در اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده‌اند. ما منشا عملیات تروریستی اهواز را می‌شناسیم،  پشتیبان این گروه برای ما آشنا هستند، اما بدانند که کار آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به دیدار با برخی از کشورها گفت: برخی می‌گویند برویم با کشوری که هنوز یمن را بمباران می کند صحبت کنیم، عربستان سعودی و امارات به عنوان نوکران آمریکا و اسرائیل می‌خواهند پایگاه اهل بیت را بگیرند، اما نمی‌توانند. این خواب آشفته ترامپ است و هرگز تعبیر نخواهد شد.

ولایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه بدون تردید امکان ندارد، فروش نفت در ایران به صفر برسد، گفت: ایران کشور خود را اداره خواهد کرد و در برابر دولت ‌آمریکا تضعیف نخواهد شد، من به شما می‌گویم آینده ایران روشن است و به عنوان کشوری مستقل و بر اساس دیپلماسی نگاه به شرق کشور خود را نجات خواهیم داد.

وی اظهار کرد: اروپایی‌ها در مذاکرات نشان دادند تا حدی مثبت بودند و ما از آنان انتظار عمل داریم. قدرت های بزرگی همچون روسیه، چین، کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندان آینده خواهند شد و جهان اسلام با محوریت پرچمداری ایران حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما