شناسهٔ خبر: 28321566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان:

دیدار با رهبر بزرگترین آرزویم بود/ عنوان مشکلات سیستان و بلوچستان در دیدار با مقام معظم رهبری

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان، گفت: بزرگترین آرزویم، دیدار با بالاترین مقام کشور بود که در این موضوع در دیدار با مقام معظم رهبری محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، فریده ظریف دوست گفت: من به همراه محبوبه سنچولی از بازیکنان تیم ملی کبدی، روز گذشته به همراه مدال آوران مسابقات المپیک و جاکارتا، به دیدار مقام معظم رهبری رفته و با وی گفت و گوی صمیمانه ای داشتیم.

وی ادامه داد: تاکنون در مراسمات مختلفی آقا را دیده بودیم اما اینگونه که بتوانیم به راحتی صحبت کرده و دیدار داشته باشیم نبوده است.

وی تاکید کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری، همه ورزشکاران از مشکلات خودشان گفتند اما ما با توجه به اهمیت مشکلات استان سیستان و بلوچستان، از ارائه مشکلات خود چشم پوشی کرده و مشکلات مردم را بیان کردیم.

وی با اشاره به اینکه زندگی مردم در سیستان و بلوچستان به خصوص منطقه سیستان بسیار سخت شده است، اضافه کرد: کم آبی، ریزگردها و بادها را به عنوان مهمترین مشکلات منطقه اعلام کردیم.

این نماینده مردم سیستان و بلوچستان در دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه این دیدارهای صمیمانه هر چهارسال یک بار و با حضور قهرمانان المپیکی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این دیدارمدال طلای خود را از سوی مردم شریف استان به نشانه وحدت و همدلی به ایشان هدیه کردم.

 

نظر شما