شناسهٔ خبر: 28321250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کنید

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، پنج شنبه ۵ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

نظرسنجی/ نتیجه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کنید

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی ۸۸ فوتبال پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در حالی قرار است، پنج شنبه ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که سرخپوشان وضعیت بهتری نسبت به آبی پوشان دارند و با کسب ۱۵ امتیاز و پس از پدیده مشهد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند، اما استقلالی‌ها پس از گذشت ۷ هفته از لیگ و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا، تنها یک پیروزی بدست آوردند و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۷ بازی گذشته در لیگ مقابل پدیده مشهد، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پیروزی دست یافتند و رو در روی نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم به تساوی رسیدند تا بدون شکست و کسب ۱۵ امتیاز در جدول لیگ دوم باشند.

پرسپولیسی‌ها برای این بازی محرومی نخواهند داشت، اما محسن ربیع خواه مصدومیت است و حسین ماهینی هم وضعیت مبهمی دارد. البته به نظر می‌رسد او با صلاحدید برانکو می‌تواند برابر آبی‌ها بازی کند.

از سویی دیگر استقلال مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده، تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردان تارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

استقلالی‌ها هم محرومی ندارند، اما میثم تیموری، مرتضی آقاخان، محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مارکوس نیومایر ۵ بازیکنی هستند که به دلیل دوران مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

حال از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواهیم، پیش بینی خود از نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس را در قسمت ارسال نظرات برای ما بفرستید.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برای دیدن سابق دیدار‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد/کفه ترازوی پیروزی به سود استقلال

دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد

انتهای پیام/

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس 5 مهرماه برگزار می شود

نظر شما