شناسهٔ خبر: 28320689 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منشا عملیات تروریستی اهواز را می‌شناسیم/ از اروپا انتظار عمل داریم/ دیدار روحانی با ترامپ هرگز محقق نخواهد شد/ امکان ندارد فروش نفت ایران به صفر برسد

صاحب‌خبر -

افرادی که دست به حادثه تروریستی در اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده‌اندمشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره فروش نفت ایران گفت: بدون تردید امکان ندارد که فروش نفت ایران به صفر برسد؛ ایران کشور خود را اداره خواهد کرد و در برابر دولت ‌آمریکا تضعیف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه مراسم دفاع همچنان باقیست و در جمع خبرنگاران با اشاره به سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس افتخار تاریخ اسلام و ایران است، در دوره جنگ تحمیلی خسارات زیادی به کشور تحمیل شد و صدها هزار نفر شهید و مجروح شدند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: به تمامی مردم داغدار اهواز تسلیت می‌گویم و این حرکت را غیر انسانی می‌دانم، مبنای وجودی همه ما فارغ از اسلام انسانیت است، اما افرادی که دست به حادثه تروریستی در اهواز زدند، بویی از انسانیت نبرده‌اند.

ولایتی با بیان اینکه منشا عملیات تروریستی اهواز را می‌شناسیم، گفت: پشتیبان این گروه برای ما آشنا هستند اما بدانند که کار آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به دیدار با برخی از کشورها گفت: برخی می‌گویند برویم با کشوری که هنوز یمن را بمباران می کند صحبت کنیم، عربستان سعودی و امارات به عنوان نوکران آمریکا و اسرائیل می خواهند پایگاه اهل بیت را بگیرند اما نمی‌توانند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره دیدار روحانی با ترامپ گفت: این خواب آشفته ترامپ و پمپئو است و هرگز تعبیر نخواهد شد.

ولایتی درباره فروش نفت ایران گفت: بدون تردید امکان ندارد فروش نفت ایران به صفر برسد؛ ایران کشور خود را اداره خواهد کرد و در برابر دولت ‌آمریکا تضعیف نخواهد شد، من به شما می‌گویم آینده ایران روشن است و به عنوان کشوری مستقل و بر اساس دیپلماسی نگاه به شرق کشور خود را نجات خواهیم داد.

وی درباره صحبت دولت‌های اروپایی درباره موضوعات سیاسی جهان و ایران اظهار کرد: اروپایی‌ها در مذاکرات نشان دادند تا حدی مثبت بودند و ما از آنان انتظار عمل داریم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه آینده جهان تک قطبی نخواهد بود، اظهار کرد: قدرت های بزرگی همچون روسیه، چین، کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندان آینده خواهند شد و جهان اسلام با محوریت پرچمداری ایران حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارات ولایتی درباره دیدار روحانی با ترامپ

نظر شما