شناسهٔ خبر: 28320494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ریس فدراسیون ووشو: دیدار با رهبر معظم انقلاب خستگی جاکارتا را از تنمان خارج کرد

رییس فدراسیون ووشو دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری را صمیمانه،روحیه بخش و بانشاط توصیف کردند و توصیه ها معظم له را راهگشا برای آینده ورزشکاران وورزش ایران دانستند.

صاحب‌خبر -

مهدی علی نژاد دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب را صمیمانه و مهربانانه توصیف کرد و توضیح داد: پیش از این هم بارها توفیق داشتم تا در محضر رهبر انقلاب حضور پیدا کنم اما این دیدار صمیمانه تر و دوستانه تر از همیشه بود و رهبر معظم انقلاب هم فضایی را فراهم آورد که همه ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند دغدغه های خود را مطرحکردند.
ریس فدراسیون ووشو در ادامه نگاه مهربانانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب به جامعه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این دیدار هم مقام معظم رهبری با نگاه پدرانه و مسئولانه توصیه ها و راهنمایی های ارزنده ای را مطرح کردند که واقعا برای ورزشکاران و آینده آنها راهگشا و مهم است.
علی نژاد گفت: ورزشکاران ما که سربازان خط مقدم عرصه ورزش و فرهنگ هستند متوجه رسالت سنگین خود شدند و نیک می دانند که باید مراقب رفتار و گفتار خود در میدان و خارج از میدان باشند و از همه مهمتر فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تک تک اهالی ورزش لذت بخش بود و خستگی بازی های آسیایی را از تن ما خارج کرد و روحیه نشاط و همدلی را برای رویدادهای پیش رو برای ما به ارمغان آورد.
رییس فدراسیون ووشو کشورمان در پایان با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران بتوانند در ادامه هم همچنان دل رهبر انقلاب و مردم را با موفقیت های درخشان خود شاد کنند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

نظر شما