شناسهٔ خبر: 28320381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رادیو گفتگو | لینک خبر

ایلنا

کسب جایگاه دوم والیبال نشسته بانوان در مسابقات پاراآسیایی

صمیمی گفت: در رابطه با بانوان روند خوبی داریم و بر اساس هدف گذاری که صورت گرفته امیدواریم در سطح آسیا بر سکوها قرار بگیریم. نگاه ما این است که بانوان جایگاه دوم را در آسیا به دست آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع ایران در بازی های پارا آسیایی و در ارتباط تلفنی با دکتر صمیمی رئیس فدراسیون معلولین و جانبازان از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت.

رئیس فدراسیون معلولین و جانبازان در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان کرد: با توجه به نگاه کیفی که در این دوره از مسابقات به کاروان داریم انتخاب تمام ورزشکاران بر اساس عدالت و گزینش ها و شانس مدال بوده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: تمامی ورزشکارانی که در زیرمجموعه کمیته ملی پاراالمپیک اعزام می کنیم البته به غیر از رشته بوچیا شانس مدال را دارند. 6 نفر از ورزشکاران در رشته بوچیا را اعزام می کنیم که بیشتر جنبه حمایتی دارد.

دکتر صمیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزشکاران اردوها را به خوبی پشتر سر گذاشته اند و اردوهای ما قبل اعزام نیز تا به الان انجام شده و اردوی پایانی منتهی به اعزام نیز برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون معلولین و جانبازان در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش از رادیو گفت و گو اظهار داشت: والیبال نشسته آقایان به بلوغ کامل رسیده و فقط باید سعی کنیم سطح جهانی خود را حفظ کنیم. در رابطه با بانوان هم روند خوبی را داریم و بر اساس هدف گذاری خوبی که صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در سطح آسیا بر سکوها قرار بگیریم. نگاه ما در جاکارتا این است که بانوان بتوانند جایگاه دوم را در آسیا به دست آورند.

صمیمی یادآور شد: در والیبال نشسته بانوان تغییرات اساسی را در زمینه جوان سازی ایجاد کردیم که امیدواریم این کار جایگاه بانوان را در ورزش های جانبازان و معلولین ارتقا ببخشد.

رئیس فدراسیون معلولین و جانبازان همچنین مطرح کرد: تاریخ پرواز کاروان، دهم مهر ماه است و همه برنامه ریزی ها ها انجام شده است. با توجه به فضایی که در کشور بود کمیته ملی پاراالمپیک از قبل پیش بینی های نوسانات ارزی را داشتند و سعی شده شرایط ارزی و منابع کشور در نظر گرفته شود.

صمیمی بیان داشت: در این دوره فوتبال هفت نفره حذف شده البته رایزنی هایی در حال انجام است که برای مسابقات سال 2020 امکان حضور این تیم وجود داشته باشد اما در حال حاضر این مسئله در ابهام است.

برچسب‌ها:

نظر شما