شناسهٔ خبر: 28320049 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«شیخ خضر الکبش» در گفتگو با مهر:

ناکامی عربستان و آمریکا در منطقه عامل حادثه تروریستی اهواز است

عضو اهل سنت مجمع علمای مسلمین لبنان و رئیس انجمن دوستی و همکاری اسلامی اعلام کرد که عربستان و آمریکا برای جبران ناکامی خود در منطقه مرتکب عملیات تروریستی در ایران می شوند.

صاحب‌خبر -

شیخ خضر الکبش از اعضای اهل سنت مجمع علمای مسلمان لبنان و رئیس انجمن دوستی و همکاری اسلامی در گفتگو با مهر حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

وی در خصوص عوامل این حادثه تروریستی اظهار داشت که آمریکا و عربستان سعودی در ورای این عملیات بزدلانه قرار دارند. ریاض و واشنگتن از آنجایی که نتوانسته اند به اهداف خود در منطقه دست یابند دست به اقدامات تروریستی و کشتار مردم می زنند.

خضر الکبش خاطرنشان کرد که این اقدام تروریستی بزدلانه بیانگر شکست آمریکا و عربستان و توطئه های آنها در خاورمیانه است لذا تلاش می کنند به امنیت ایران خدشه وارد کنند.

عضو اهل سنت مجمع علمای مسلمان لبنان گفت: آمریکا و عربستان سعی دارند با حمایت از برخی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در برپایی اعتراضات و ایجاد شورش های خیابانی از طریق مزدوران خود یا ارتکاب اقدامات تروریستی توسط ایادی بیگانه به امنیت و ثبات ایران ضربه بزنند.

وی به خانواده های قربانیان حادثه تروریستی اهواز و رهبران سیاسی، امنیتی و نظامی ایران تسلیت گفت و برای مجروحان این عملیات تروریستی شفای عاجل طلب کرد.

نظر شما