شناسهٔ خبر: 28319812 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| دفاع مقدس؛ تجسم عینی آیه‌های جهاد+فیلم

R7877/P1486/S6,71/CT16

محفل انس با قرآن با هدف گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و با حضور مادر شهیدان نهی‌قناد در کانون جوانان بسیج رشت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محفل انس با قرآن با هدف گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و با حضور مادر شهیدان نهی‌قناد در کانون جوانان بسیج رشت برگزار شد.

مدیر کانون جوانان بسیج رشت در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آغاز ترم پاییز برنامه‌های این کانون اظهار داشت: این برنامه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقام شهدا برگزار شده است.

مجتبی صولتی با اشاره به حضور مادر شهیدان "نهی‌قناد" در این مراسم و بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش تصریح کرد: در این مراسم قاریان بین‌المللی به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

مادر شهیدان "نهی قناد" نیز در حاشیه این مراسم در مقابل دوربین تسنیم حاضر شد و با تاکید بر لزوم توجه به قرآن کریم ابراز داشت: ما باید از کودکی فرزندانمان را با قرآن آشنا کنیم.

وی قرآن را چراغ راه زندگی انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز شرایط جامعه به نحوی شده است که همه مردم باید برای سعادتشان به قرآن متوسل شوند زیرا ما با قرآن به دنیا آمدیم و باید با قرآن بمیریم.

مادر شهیدان "نهی قناد" ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش گفت: فرزندان شهیدم توجه ویژه‌ای به قرآن و قرائت آن داشتند تا جایی که من را نیز در حفظ قرآن تشویق می‌کردند.

انتهای پیام/م

نظر شما