شناسهٔ خبر: 28319513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

به همت سازمان بسیج هنرمندان قم؛

محفل شعر و خاطره دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود

حوزه/ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان از برگزاری محفل شعر و خاطره دفاع مقدس در قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری محفل شعر و خاطره دفاع مقدس در قم، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس این محفل ادبی با حضور شاعران استان و نیز رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محفل شش تن از شاعران جوان اشعار خود با موضوع دفاع مقدس را قرائت می‌کنند و در ادامه سرهنگ پاسدار رضا حافظی، جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم نیز به بیان خاطرات خود از سال های جنگ تحمیلی و حضور در جبهه می‌پردازد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم همچنین گفت: در هشت سال دفاع مقدس، نقش بی بدیل و انکار نشدنی هنرمندان بسیجی پا به پای رزمندگان را نمی‌توان فراموش کرد و امروز نیز هنرمندان بسیجی در زنده نگهداشتن راه شهدا با تولید آثار هنری و ادبی به خوبی ایفای نقش می‌کنند.
وی افزود: در این محفل همچنین از دوتن از رزمندگان هنرمند دفاع مقدس با حضور مسئولان فرهنگی و هنری استان تقدیر به عمل می‌آید.
بابایی یادآور شد: این محفل روز پنجشنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۰صبح در تالار شهید آوینی، به همت بسیج هنرمندان قم و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می گردد.

۳۱۳/۸

 

 

نظر شما