شناسهٔ خبر: 28319381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

سمیه محمودی:

رئیس جمهور علت اصلی خروج امریکا از برجام را در سازمان ملل تشریح کند

خانه ملت

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: روحانی باید در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقصیر آمریکا در خروج از برجام برای صحنه بین‌الملل تشریح کند تا همگان بدانند که ایران در طول این سالیان مقصر نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»سمیه محمودی با اشاره به محورهایی که لازم است رئیس جمهور در سخنرانی خود هنگام حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کند، اظهار داشت: امیدواریم سخنان رئیس جمهور کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شان و منزلت ایران را حفظ کند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور روحانی باید مواضع کشورمان و مباحثی که جزء مطالبات مردم هست را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کند.

وی با تاکید بر تلاش ایران برای حفظ امنیت کشور در هر شرایطی، افزود: ایران اسلامی همچنان در راه حفظ ارزش‌ها با قدرت می‌ایستد.

محمودی با اشاره به رفتار غیرقابل قبول ترامپ برابر معاهدات بین‌المللی، ادامه داد: باید در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقصیر آمریکا در خروج از برجام برای صحنه بین‌الملل تشریح کنیم تا همگان بدانند که ایران در طول این سالیان مقصر نبوده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید نشان دهیم که سر خود را در مقابل هیچ قدرتی خم نمی‌کنیم و مثل همیشه سر خود را بالا نگه می داریم و آن کشوری که باید سر خود را پایین نگه دار و مثل همیشه شکست خورده، آمریکا است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند، بیان کرد: خدایی ناکرده نباید به دلیل فشارهایی که در کشور ایجاد شده یک لحظه سر خود پایین آوریم، همچنین نباید از مواضع نظام کوتاه بیائیم./

پایان پیام

نظر شما