شناسهٔ خبر: 28319330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد خبر داد

مرگ جوان ۱۸ ساله در چادر مسافرتی

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از گازگرفتگی دو بجنوردی در چادر مسافرتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: بردن ذغال آتش در چادر مسافرتی جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ و پدر را به بیمارستان فرستاد.

سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گاز گرفتگی در چادر مسافرتی، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه در حاشیه شهر بجنورد اعزام و مشخص شد ۲نفر در داخل چادر مسافرتی بیهوش افتاده‌اند.

وی اضافه کرد: این ۲ نفر که پدر و پسر بودند شب گذشته در چادر برای گرم کردن خود اقدام به بردن ذغال آتش به داخل چادر کرده بودند که بر اثر گاز گرفتگی و استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار خفگی شده اند.

پاکدل ادامه داد: جوان ۱۸ ساله قبل از رسیدن ماموران فوت شده بود و پدر ش بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که خوشبختانه به هوش آمد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این پدر و پسر در سر زمین کشاورزی بعلت سردی هوا و گرم کردن خودشان در داخل چادر مسافرتی ذغال آتش برده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان از شهروندان خواست: باتوجه به پیش رو بودن شب های سرد اگر خواستید چادرتان گرم شود به‌هیچ عنوان از ذغال روشن یا پیک نیک در داخل چادر استفاده نکنید، این‌ کار بسیار خطرناک است و احتمال آتش گرفتن چادر و یا خفگی کسانی که در چادر خواب هستند وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما