شناسهٔ خبر: 28319302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گل‌محمدی: وزارت برای آوردن مربی ازبک فدراسیون بوکس را حمایت کند

مربی سابق تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: وزارت ورزش باید برای فدراسیون بوکس هم هزینه کند، چرا که حضور مربی ازبکستانی در رده‌های پایه سازنده است.

صاحب‌خبر -

عیسی گل‌محمدی در گفت و گو با ایسنا، در مورد تشکیل شورای فنی فدراسیون بوکس توضیح داد: در کنار همه حواشی که برای فدراسیون وجود دارد، تشکیل این شورا یکی از اقدامات کاملا مثبت و به روز مسئولان فدراسیون بوکس است. شورای فنی مطمئنا اگر کار خود را به صورت دقیق انجام دهد می‌تواند در پیشرفت بوکس تاثیرات زیادی بگذارد.

او در مورد انتقاداتی که از نحوه انتخاب و چینش اعضای شورای فنی می‌شود، تصریح کرد: به نظرم این انتقادات تا حدودی کم لطفی است. همه نفراتی که در این شورا حاضر شده‌اند از قهرمانان ما هستند و هدف همه‌ی آن‌ها موفقیت بوکس است. نیامده‌اند که کار خاصی کنند و تنها هدف این شورا پیشرفت بوکس است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مربی سابق تیم ملی نوجوانان بوکس افزود: شاید در مورد برخی افراد این شورا بهتر بود تصمیمات دیگری گرفته شود اما، مطمئنا هدف همه اعضای شورای فنی کمک به بوکس ایران است تا به روزهای خوبش بازگردد. همه‌ی اعضا (چه مخالفان و چه موافقان فدراسیون) افراد معقولی هستند. باید به آن‌ها اعتماد کرده و از این تصمیم مثبت فدراسیون حمایت کرد.

گل محمدی همچنین با اشاره به تصمیم فدراسیون بوکس برای استفاده از مربی ازبک در رده‌های پایه، توضیح داد: این مربی که با آن مذاکرتی را صورت داده‌اند از بهترین‌های ازبکستان است. اگر بتوانیم او را جذب کنیم، از موفقیت‌های فدراسیون حسین ثوری است. رزومه این مربی ازبک بسیار خوب است و مطمئنا برای رشد بوکس ایران کمک کننده خواهد بود. البته باید تلاش کنیم خود این مربی(حمید تانگری برگنوف) ازبکستانی را بیاوریم نه شبیه به او را!

او در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه باید هزینه‌های مالی آوردن این مربی ازبک از سوی وزارت ورزش تامین شود، اظهار کرد: طبق مصوبه باید دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را به فدراسیون‌های ورزشی بدهند. بوکس می‌تواند مدال‌های پر شماری را در مسابقات مختلف بین‌المللی کسب کند اما در بدترین شرایط مالی است، اما فوتبال ما نمی‌تواند بین ۸ تیم برتر آسیا باشد. بهتر است برای بوکس هم حمایت‌هایی از سوی مسئولان وزارت ورزش صورت بگیرد تا شاهد پیشرفت این رشته المپیکی در داخل کشور باشیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما