شناسهٔ خبر: 28319210 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

یارمحمدی:

یکی از دغدغه های ما رونق دوباره بازار مسکن است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: دغدغه ما این است که بازار مسکن دوباره رونق بگیرد و نیروهای کاری در این عرصه بیکار شده اند، وارد عرصه اشتغال شوند.

صاحب‌خبر -

علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات برگزار شده در زمینه تسریع در عرصه اجرایی شدن حرکت ها در ساخت و ساز مسکن، درباره ارایه تسهیلات 300 میلیونی به خریداران مسکن گفت: ارایه تسهیلات بیشتر برای خرید مسکن به متقاضیان قطعا می تواند در رونق بازار مسکن که در حال حاضر به خاطر افزایش قیمت مصالح و مواد اولیه دچار کندی شده، تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، درباره بازپرداخت مبلغ تسهیلات و مشکلاتی که می تواند به دلیل بالا بودن مبلغ اقساط گریبانگیر بانک ها شود، گفت: چاره اندیشی در خصوص نحوه تخصیص تسهیلات و بازپرداخت ان به عهده مسوولان مربوطه است و آنان حتما در این زمینه چاره اندیشی خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به طرح مالکیت خانه های خالی، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت ها در عرصه مسکن استفاده کرد و از هرجا می توان اطلاعات مربوط به خانه های خالی و بلااستفاده را اخذ کرد و در جهت استفاده از این امکان نیز گام برداشت./

پایان پیام

نظر شما