شناسهٔ خبر: 28318563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت 74درصدی تسهیلات ابلاغی اشتغال پایدار در روستاها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 74 درصد تسهیلات ابلاغی از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توسط بانک های عامل به مبلغ 141 میلیارد تومان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

پرداخت 74درصدی تسهیلات ابلاغی اشتغال پایدار در روستاها عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: تاکنون 74 درصد تسهیلات ابلاغی از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توسط بانک های عامل به مبلغ 141 میلیارد تومان پرداخت شده است که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 2538 نفر در استان ایجاد شده است. 

حسن عزیزی در خصوص پرداخت تسهیلات از محل مناطق زلزله زده گفت: از سهم ابلاغی تسهیلات مناطق زلزله زده نیز تاکنون 21 درصد به مبلغ 63 میلیارد تومان توسط بانک های عامل پرداخت شده است و زمینه  برای 4011 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. 

وی  ادامه داد: برای رسیدن نرخ بیکاری مناسب تا پایان برنامه ششم، باید ضمن توجه ویژه به بهبود و افزایش بهره وری در بخش های مختلف اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار، راهبرد مناسبی در جهت جذب منابع و سرمایه گذاری در مسیر توسعه اشتغال استان در حال تدوین است.

انتهای  پیام/ز


 
پرداخت تسهیلات  مناطق زلزله زده 

نظر شما