شناسهٔ خبر: 28318490 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر پاک شهید گمنام در صداوسیمای فارس به خاک سپرده شد

شیراز-ایرنا- مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام 22ساله روز سه شنبه در مرکز صدا و سیمای مرکز فارس در شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این نخستین بار است که یکی از شهدای جنگ تحمیلی در مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی فارس به خاک سپرده می‌شود.
استاندار فارس در این مراسم شهدا را پیام آورانی خواند که مقاومت را به ما یادآوری می‌کنند، ابراز داشت: آنان از جوان 13 ساله تا پیرمرد 80 ساله با اراده‌ای برجسته در مقابل همه دنیا ایستادند و 8 سال دفاع مقدس را پیروزمندانه برای بقای نظام جمهوری اسلامی اداره کردند.
اسماعیل تبادار اضافه کرد: وقتی نگاه ما به این شهدا می افتد می فهمیم ملتی ولو با دستی خالی، با وحدت کلمه در ابعاد مختلف بزرگی و عظمت خود را به دنیا ثابت می‌کند.
وی اظهار داشت: وصیت‌ نامه‌های شهدا، بیانگر هروی از اباعبدالله حسین (ع) بوده است و اخلاق مداری برای آن کس که جان افشانی می‌کند، نمود بارز این پیروی است.
در هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری حسینی، 9 شهید گمنام در جای جای استان فارس به خاک سپرده شدند.
به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی فارس این شهدا در تک دشمن در سال 1367 و در عملیات والفجر 8، کربلای 4، خیبر و رمضان به فیض شهادت نائل آمدند.
سرهنگ حمیدرضا گرامی افزود: در هفته دفاع مقدس و تاسوعا و عاشورای حسینی، 2 شهید در نظام آباد اقلید، یک شهید در مقر تیپ33 المهدی در جهرم، یک شهید در پادگان شهید نجفی لاری در لارستان، یک شهید در مرکز صدا و سیمای فارس، 2 شهید در فدامی داراب و 2 شهید نیز در معزآباد جابری شهرستان خرامه تشییع و خاکسپاری شدند.
7375 /1876

برچسب‌ها:

نظر شما