شناسهٔ خبر: 28318197 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دادگستری استان

صاحب‌خبر -
رئیس کل دادگستری استان در این آئین باتجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دادگستری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، شهدا را چراغ راه و الگویی بی نظیر برای هدایت جامعه برشمرد و گفت:آن‌ها با تاسی از سرور و سالار شهیدان به دفاع از اسلام، قرآن و کیان ایران اسلامی پرداختند.
حجه الاسلام مزارعی افزود:امروز تکلیف و مسئولیت خطیری در برابر آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا بر گردن آحاد کشور است.
وی با بیان اینکه دشمنان از جنگ نظامی با ایران نا امید و به جنگ اقتصادی علیه ملت وارد شده اند گفت:هر گونه اختلاس، کم فروشی، اهمال و کوتاهی مسئولان در شرایط امروزی، آب به آسیاب دشمن ریختن و ظلم در حق شهدا است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم امنیت، استقلال، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: شهدا به ما درس ایثار، آزادگی و استقامت در برابر ظلم و ستم را آموختند.
سرهنگ انصاری با اشاره به حادثه تروریستی اخیر اهواز افزود:دشمنان و منافقان کوردل بدانند با این ترقه بازی‌ها خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی‌شود و با وحدت بیشتر در برابر زیاده خواهی‌های آنان تا پای جان خواهند ایستاد.
خاطره گویی وخواندن شعر حماسی با موضوع دفاع مقدس توسط برخی یادگران هشت سال دوران دفاع مقدس و شاعران برجسته استان از دیگر برنامه‌های جانبی این آئین بود.

نظر شما