شناسهٔ خبر: 28318168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تکذیب تحریم«مغزهای کوچک زنگ زده» در حوزه هنری

در حالی که اخبار غیر رسمی در مورد تحریم فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» از سوی حوزه هنری در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، روابط عمومی حوزه هنری با تکذیب این خبر اعلام کرد که اکران فیلم جدید هومن سیدی در برنامه‌های حوزه هنری قرار دارد و این فیلم در سینماهای این نهاد به نمایش درخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، درباره منتشر شدن اخباری مبنی بر تحریم «مغز‌های کوچک زنگ زده» توسط حوزه هنری  گفت: «این اخبار و گمانه زنی‌ها صحت ندارد و تکذیب می‌شود. فیلم سینمایی «مغز‌های کوچک زنگ زده» در برنامه اکران حوزه هنری قرار دارد و ساز و کار اکران آن توسط موسسه بهمن سبز برنامه ریزی و انجام می‌شود.»

فیلم سینمایی «مغز‌های کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و از چهارم مهر در سینما‌ها اکران می‌شود.

«مغز‌های کوچک زنگ زده» در برنامه اکران حوزه هنری قرار دارد

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین ۱۵هزار ویدیوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های هومن سیدی انتخاب شده‌اند.

 انتقاد از وضعیت موجود اجتماعی در مغزهای کوچک زنگ‌زده 

مغزهای کوچک زنگ زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم به دست آورد. این فیلم در انتقاد از وضعیت موجود اجتماعی خصوصاً در مقوله پخش و توزیع مواد مخدر در ایران ساخته شد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما